تعرفه سئو وبسایت
سئو سایت چیست؟
مجموعه اقدامات هوشمندانهای که طبق آخرین الگوریتمهای گوگل، جهت ارتقای رتبه وبسایت در موتورهای جستجو به کار گرفته میشود، به عنوان سئو یا بهینهسازی وبسایت شناخته میشود. خدمات سئو و بهینهسازی وبسایت بازدهی و نتیجهبخشی بالاتری برای وبسایت ایجاد میکنند، زیرا باعث افزایش رتبه، ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان میشوند و وبسایت را در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود میبخشند.
میانگین تعرفه سئو سایت در سال 1403 چقدر است؟
شاید برایتان سوال شود که تعرفه سئوی سایت چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟
برای تعیین هزینه بهینهسازی وبسایت، ابتدا باید اهداف خود را از بهینهسازی سایت مشخص کنید و دقیقاً تعیین کنید که در چه زمینهای میخواهید وبسایت خود را بهینهسازی کنید. همچنین بودجه مورد نیاز برای این کار نیز باید مشخص شود. تعرفه بهینهسازی وبسایت برای یک فروشگاه آنلاین، توجه به نوع کارهایی که باید بر روی سایت انجام شود و در عین حال، شدت رقابت در حوزهی فعالیت مشخص شده، بسیار مهم است.
برای بهبود رتبهبندی وبسایت در موتورهای جستجو، یکی از راههای موثر تولید محتوای بهینهسازی شده است. محتواهایی که به نیاز و نیازمندیهای کاربران پاسخ میدهند، همواره توسط موتورهای جستجو برتری داده میشوند. بنابراین، تعیین هدف اصلی از تولید محتوا، میتواند به شما کمک کند تا به راحتی تعرفه مناسبی برای بهینهسازی وبسایت خود مشخص کنید.
هنگامی که بیان کنید که چه محتوایی میخواهید تولید کنید و زمان لازم برای انجام این کار را مشخص کنید، تعرفه سئو هم به دست می آید . عوامل تاثیر گذار در سئو سایت از جمله :
- تجربه تیم سئو
- فعالیت رقبا
- سختی کلمات کلیدی
- وضعیت حال حاضر سایت
- پشتیبانی سئو
- نوع سئو
- حوزه کاری وبسایت
- نوع CMS
تعرفه های سئو وبسایت
با انتخاب یک پلن درست با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان برسید.
پلن پایه
ارزان ترین- ارتقا 5 کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل
- تولید محتوای یونیک
- 5 عدد محتوای سئو شده (1000 تا 1500 کلمه)
- تولید محتوا برای صفحات هدف
- انالیز رقبا
- تحقیق کلمات کلیدی
- لینک سازی داخلی و خارجی
- برسی تگ های تاثیر گذار
- برسی تحلیل سرچ کنسول
- برسی گوگل انالیتیکس
- ثبت در گوگل مپ
- گرفتن کلیک و ایمپرشن ( بعد از 7 ماه )
- اصلاح ساختار url
- ساخت نقشه سایت
- گزارشات تحلیلی ماهانه
- گزارشات جایگاه کلمه کلیدی (هر 3 ماه)
- 2 عدد رپورتاژ رایگان
- خرید رپورتاژ آگهی ( بودجه جداگانه )
- جلسه مشاوره (هر 30 روز )
پلن حرفه ای
حرفه ای ترین- ارتقا 7 کلمه کلیدی به صفحه اول گوگل
- تولید محتوای یونیک
- 7 عدد محتوای سئو شده (1000 تا 1500 کلمه)
- تولید محتوا برای صفحات هدف
- انالیز رقبا
- تحقیق کلمات کلیدی
- برسی تگ های تاثیر گذار
- برسی تحلیل سرچ کنسول
- برسی گوگل انالیتیکس
- ثبت در گوگل مپ
- گرفتن کلیک و ایمپرشن ( بعد از 3 ماه )
- اصلاح ساختار url
- ساخت نقشه سایت
- انالیز و حذف لینک های اسپم
- گزارشات تحلیلی ماهانه
- گزارشات جایگاه کلمه کلیدی (هر 1 ماه)
- 5 عدد رپورتاژ رایگان
- خرید رپورتاژ آگهی ( بودجه جداگانه )
- اجرای راهکار های افزایش فروش
- ساخت لندینگ پیج
- جلسه مشاوره (هر 15 روز )
شاید برایتان سوال شود که تعرفه سئوی سایت چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟
برای تعیین هزینه بهینهسازی وبسایت، ابتدا باید اهداف خود را از بهینهسازی سایت مشخص کنید و دقیقاً تعیین کنید که در چه زمینهای میخواهید وبسایت خود را بهینهسازی کنید. همچنین بودجه مورد نیاز برای این کار نیز باید مشخص شود. تعرفه بهینهسازی وبسایت برای یک فروشگاه آنلاین، توجه به نوع کارهایی که باید بر روی سایت انجام شود و در عین حال، شدت رقابت در حوزهی فعالیت مشخص شده، بسیار مهم است.
برای بهبود رتبهبندی وبسایت در موتورهای جستجو، یکی از راههای موثر تولید محتوای بهینهسازی شده است. محتواهایی که به نیاز و نیازمندیهای کاربران پاسخ میدهند، همواره توسط موتورهای جستجو برتری داده میشوند. بنابراین، تعیین هدف اصلی از تولید محتوا، میتواند به شما کمک کند تا به راحتی تعرفه مناسبی برای بهینهسازی وبسایت خود مشخص کنید.
هنگامی که بیان کنید که چه محتوایی میخواهید تولید کنید و زمان لازم برای انجام این کار را مشخص کنید، تعرفه سئو هم به دست می آید . عوامل تاثیر گذار در سئو سایت از جمله :
1. تجربه تیم سئو
2. فعالیت رقبا
3. سختی کلمات کلیدی
4. وضعیت حال حاظر سایت
5. پشتیبانی سئو
6. نوع سئو
7. حوزه کاری وبسایت
8. نوع CMS
تعرفه بهینهسازی سایت به خدمات سئو و کیفیت ارائه شده وابسته است. بنابراین، انتخاب یک شرکت حرفهای با تجربه میتواند به شما کمک زیادی کند تا در زمان و هزینه صرفهجویی کنید.
در ادامه با تعرفههای خدمات سئو سایت آشنا خواهیم شد.