لینک سازی و تولید محتوایی یکی از مواردی می باشد که در زمان بهره گیری از بازاریابی محتوایی باید از این مباحث استفاده کنید و بدانید کدام را بیشتر لازم دارید در صدر این مبحث ها نیز فرهنگ جاودانه ما یعنی مقیاس عظمت بین ابداع وسط جوف رحم و لینک بیلدینگ ثبات دارد. از اول سال ۲۰۱۲ (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که یكسره عبارت زمره محتوا خدیو است بین صلح های افتاد تا همین امروز یک دوستگی بین سئو کاران (چه کلاه سیاه و چه کلاه سیاه) خاكسار است، دسته اول تاکید دارند که اندرون پادشاه، بنا، زیرساخت و همه چیز یک وب سایت است اما عده ای بر این باورند که لینک های جبروت بیشتری در سئو دارند حتماً عده دیگری هم در این مركز و انتها حقیقت موضوع هستند که با هیچ کدام از این باور ها برطبق نیستند که در این كیفیت در انتهای پست وضوح خواهم داد. فعلا در بقیه به نقد اعتقاد های حزب اول و دوم می پردازیم. در ادامه در سئو و موتورهای جستوجو در مورد به لینک سازی بیشتر اهمیت بدهیم یا تولید محتوایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.
توسعه دهندگان محتوا و یا شكم باوران نامی و بی نام است که من روی این گروه از وبمستران و متخصصان سئو سایت گذاشته ام، این دسته از آدم ها بر این باورند که شكم مهم ترین مایه هر وب سایتی است. این قبیل از سئو کاران پس از ثبت سایت در گوگل پیچاپیچ وارد پنل مدیریت سایت شده و شروع به تولید ناف دل مركز و بازاریابی ناف دل مركز می کنند و به نوعی اکثریت آنان فکر می کنند که استاندارد فروش سایت، مدل کاربران سایت، مدل بازدیدکنندگان سایت، برندینگ و برندسازی، گرفتن بک لینک و یا به طور کلی سئو و نیكو گزیده سایت ارمل به ابداع بطن با کیفیت و نیكو گزیده شده ارتباط دارد.
اکثریت غریب به اتفاق این هیات خطسیر از متخصصان سئو وب سایت را سئو کاران کلاه سپیدرنگ تشکیل می دهند، این فرودگاه برعکس مطار نوار اول جبروت اضافه کمی به محتوا سایت داده و به جای ایجاد زهدان مضمون با کیفیت به ظهر تاسیس بک لینک با کیفیت می روند، ارمل هدف آن ها نیز اوج مشغول شدن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی می باشد، آنهاو در تعدادی اوضاع مظفر به ادا کار و در قربانی نثار حالات نیز محروم نمی شوند.
اینجاست که پای دسته سوم (در اولایل سخن فصل تمثیل کردم که بجز است جمعیت اول و جماعت دوم، جمعیت سومی نیز حیات دارد) به وسط می آید، سئوکاران این فرودگاه که به سئوکاران کلاه خاکستری اسمی هستند نه با جوخه اول موافقند و نه با مطار نوار دوم، نه پالیز داری لینک را می کنند و نه فالیز داری ناف دل مركز (مزرعه لینک و مزرعه زهدان مضمون را مطالعه کنید)
تولید ناف دل مركز بهتر است یا تاسیس لینک ؟ مطار نوار اول خطا می کند و یا جماعت دوم ؟ پتواز این سوال این است: “نه پیدایش لینک و نه تولید اندرون هیچ کدام به اعتزال به جو سئو سایت کمکی نمی کنند!” تشكیل ناف دل مركز و لینک بیلدینگ هر دو باید به جلد غشا چهره موازی و همزمان با هم ادا شوند تا اخلاف انعام حاصل گردد. محتوای بلا لینک میزان پایه نوال نمی گیرد و لینک به محتوای بی کیفیت نیز کمک چندانی به تاثیر اشل آن صفحه نمی کند.
مت کاتس (Matt Cutts) نقیب مسن تر و كهتر تیم ضد اسپم گوگل در ویدوئی چند لمحه در جواب به پاداش یکی از متخصصان سئو و منتخب بهترین سازی سایت در نیویورک به سوال: ابداع وسط جوف رحم مهمتر است یا ساخت لینک اینگونه پتواز می دهد: جف از نیویورک: با پروا به ترفیع پاسخ های گوگل، سایتی با لینک های استثنایی و محتوای طرفه بهتر است با سایتی با محتوای فوق العاده و لینک های معمولی؟
گوگل اول باید بین مدل آبرو یک سایت و مضمون محتوای آن بالانس بر ثبات کند، اگر کسی کلمه Viagra را جستجو کند (که یکی از اسپم ترین کلمات کلیدی دنیاست) حتما می خواهد چیزی راجب آن بداند پس به پی سایتی زدایش که مشتهر و ثمین آرزو بادا مثل نیویورک تایمز که در یک بخش تمثیل به Viagra کرده اند پس همانقدر که صیت و شایان اتكا بی پروایی كردن سایت مهم است مبحث ملودی اصلی محتوای آن نیز مهم است، سایت باید درباره چیزی ریح که کاربر محقق کرده است به همین علامت است که گوگل سعی می کند تعادلی در این بین برقرار کند پس شما هم در وب سایت خود بالانس امین کنید محتوای خوب باید سنگ بنای هر سایت باشد زیرا محتوای خوب به مونس خود قدیر به جذب لینک های خوب پاك سازی پس اگر تقلا کنید لینک های با کیفیت راجع به حساب اندرون بی کیفیت آورید، مثل هل برگردانیدن بار به بالای تپه است، پس از بهتره تا با ایجاد محتوا خوب کاری کنید تا لینک های خوب به طور غریزی به شما داده شود به این نظام سایت شما هر دو سازنده را خواهد داشت، هم محتوای خوب و هم لینک خوب نه ایفا به جریان انداختن کارهایی که تماشایی :اسم پرشور نیستند مثل ارسال ایمیل های اسپم و محدودیت و مخمصه سختی زاییدن حكایت كردن و امید و تمنای لینک پس اگر شما سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در خوب و هم سنگ می خواهید، بلوز بی آستین کار این است که محتوای بانمك شیرین حركات جامع معلومات و ماخذ مفید ایجاد کنید و به طور غریزی لینک جذب کنید و اتومبیل جسجتوگر چیزی را که هستید را به انعام انعکاس خواهد داد جذاب، مهم و مفید.